Achilles F2 -Valto F2

Voor de F2 stond er vandaag een uitwedstrijd tegen Achilles op het programma.  Voor 2 spelers was het de eerste echte korfbalwedstrijd, toch altijd even spannend.

De wedstrijd ging van start, wederom met een prachtig zonnetje erbij. Al snel bleek dat de teams qua niveau aan elkaar gewaagd waren. Er werd door beide teams goed verdedigd en het duurde dan ook even voor het eerste doelpunt viel. Myrthe scoorde voor Valto de 0-1, en die voorsprong deed hen goed. Het tempo ging wat omhoog en voor de rust was het 0-2.

Nieuwkomer Rens wist een mooie 0-3 te scoren, en Myrthe maakte daarna haar 3e doelpunt 0-4 voor Valto!

Achilles mocht na 0-3een superspeler inzetten, deze dame had al wat meer ervaring en maakte vlak voor het eindsignaal nog 2 tegendoelpunten.

De F2 kon na de wedstrijd nog even springen op het springkussen en smullen van een lekkere pannekoek bij Achilles.

Blij en enthousiast over hun eerste overwinning togen ze huiswaarts.