Fortuna E6 – Valto/Verbakel Bouwbedrijf E2

Afgelopen zaterdag speelde de E2 een uitwedstrijd tegen Fortuna. We waren met 4 spelers, maar gelukkig wilde Luuk van de E6 bij ons invallen: bedankt daarvoor!

Het werd geen spannende wedstrijd.. Vanaf de eerst minuut was duidelijk dat Valto de leiding had deze wedstrijd. Onze spelers staken allemaal een kop boven hun tegenspeler uit, waardoor het voor Fortuna erg moeilijk werd om aan de bal te komen. Alle Valto spelers scoorden vandaag en er werd goed overgespeeld. Waren de 80 punten van de E2 vorige week in de korfbalapp een foutje, deze week mocht er echt 0-30 genoteerd worden na het eindsignaal.

De dikke overwinning werd gevierd met een lekker ijsje. Volgende week wordt het waarschijnlijk een moeilijkere wedstrijd tegen de koploper. Zullen we de korf dan ook zo goed weten te vinden?..