Valto 8 -WION 6

Zaterdag was de wedstrijd van Valto 8 tegen Wion 6 en deze ploegen zijn altijd aan elkaar gewaagd. Het is maar net hoe het balletje valt zullen we zeggen.
Waar de vorige wedstrijd met 1 punt verloren werd na een gewonnen eerste helft, was de ruststand nu anders. Valto bleef met twee doelpunten achter, maar de pit zat er nog steeds in. Over en weer werden er strapworpen toegedeeld die door Valto wel verzilverd werden en door Wion niet. Af en toe wat rommelig spel zorgde uiteindelijk toch weer voor leuke acties, want van afstand schieten met de wind die er stond was wat lastig. Uiteindelijk stond het 7-7 en die werd de laatste minuten nog zwaar bevochten. Het bleef hier bij, dus toch 1 puntje in de pocket.