Valto E2- Ondo E4

Het maken van onze teamfoto was verplaatst naar zaterdag 08.15 uur. Lekker vroeg uit de veren dus! Vervolgens hebben we aan het teamspirit gewerkt en met elkaar een powerontbijt genuttigd bij Daan thuis. Als dit geen goede voorbereiding is…! Om 10 uur start klaar voor onze eerste thuis wedstrijd, tegen Ondo. En het werd wéér zo’n spannende wedstrijd! We werkten hard, luisterden goed naar onze coach Vera en volgden de aanwijzingen en tips goed op. Met rust stond het 2-2. De 2e helft werd er door beide teams iets meer gescoord en het bleef gelijk op gaan. We hebben nog heel even achter gestaan, maar wisten dat weer gelijk te maken en zo stond het vlak voor tijd 5-5. Als dan in de laatste minuut de 6-5 erin gaat, is dat natuurlijk geweldig! Mooie winst te pakken en verdiend ook na dat harde werken.

Groetjes Rosan van den Berg