KOAG D2 – VALTO D4

27 november Krimpen aan de IJssel.
De eerste wedstrijd van het zaalseizoen begon vrij laat in de middag. Uitwedstrijd bij KOAG in Krimpen. Iets te laat begonnen, want de hoofdweg was opgebroken. Even voor 4 uur begon de wedstrijd. We hadden genoeg spelers om er 2 op de bank te hebben voor wissels.
Al vrij snel kwamen we op 0-1 door een score van Jade. Het spel leverde aan beide kanten scoring-kansen op wat bij de tegenpartij niet lukte de eerste helft. Chris scoorde een paar minuten voor het eerste kwart voorbij was, 0-2! Na het wisselen van aanval-verdediging scoorde Vinn er nog 2 voor rust.
Kort na rust wist KOAG dan toch te scoren:1-4. Vinn was in goede doen vandaag, want hij heeft er een nog de nodige bij gemaakt. Hij scoorde nog 4 keer in de tweede helft, waardoor hij er 6 van de 8 voor zijn rekening nam! Top!
De wedstrijd werd kort voor het eind afgesloten met een score van de tegenstander, die het moest doen met een 2-8 resultaat in de eerste thuiswedstrijd. Al met al een mooi resultaat in een wedstrijd met een aardig spelniveau van beide kanten. Bij een aantal van ons is ook groei van het samenspelen en alertheid te zien geweest. We hebben ook nog wat voordeel genoten door een weinig doortastende scheidsrechter, die nogal wat foutjes toeliet en er zelf ook maakte.
Een goed begin in een sportieve wedstrijd!