Paal centraal 4 – VALTO 8

Afgelopen zaterdagavond reisde V8 naar de TU Delft voor de wedstrijd tegen Paal Centraal. Thuis werd daar 6-10 van verloren dus het doel was nu om er minimaal 10 zelf te scoren. Het eerste doelpunt viel aan onze kant met een mooi schot en daarna bracht een doorloop ons op 0-2. Helaas daarna 3 schoten tegen. Door twee schoten van dichtbij veranderde 3-2 in 3-4. Daarna passeerde de 4-4, de 5-5 en de 6-6 onder andere op het scorebord, maar de voorsprong kwam helaas niet meer terug.

Het lukte de studenten uit Delft om nog 6 keer te scoren voordat V8 er aan te pas kwam. Met 12-7 op het scorebord had V8 het zichtbaar zwaar. De enthousiaste tegenstander wilde nog wel even en vond nog 7 keer de binnenkant van de korf, waar dat VALTO nog twee keer lukte. Met een eindstand van 19-9 werden de winst en de doelpuntenambitie niet behaald, maar de sfeer en de derde helft leden daar gelukkig niet onder.