Valto C4 – ONDO C3

Afgelopen zaterdag was de return tegen Ondo. 2 weken geleden verloor de C4 helaas van Ondo (mede door een C1 speler die ingezet was door Ondo), dus ze waren erop gebrand om nu wel de punten te pakken. Helaas was ons team niet compleet, maar konden we rekenen op een paar goeie invallers

De wedstrijd werd geopend door Valto en de pit zat er goed in. Er werd actief tussen gesprongen en veel ballen onderschept waardoor Ondo niet hun spelletje kon spelen.  Toch ging het qua doelpunten steeds op en neer. De ruststand gaf wel een goed gevoel: 5-3. Ook de 2e helft was Valto scherp en actief. Ondo kreeg bijna geen kansen meer en wat ze wel kregen werd er maar 1 van verzilverd. Valto daarentegen wist er, zelfs met de toch bij vlagen goede verdediging van Ondo, nog 3 in te gooien!

Een mooie eindstand van 8-4 en op naar het kampioenschap!