Valto E2 – Ondo E2

Afgelopen zaterdag was het bij aankomst bij Valto een groot waterballet op het veld. Gelukkig waren er veel mensen met bezems en trekkers in de weer waardoor onze wedstrijd gewoon door kon gaan, bedankt daarvoor!
Net als vorige week hadden we achter elkaar de mooiste doelkansen, maar wilde de bal er de eerste 10 minuten nauwelijks in. Soms door gewoon te snel en te onnauwkeurig te schieten, en soms doordat hij na een rondje langs de rand van de korf er toch net weer buiten viel. Gelukkig kwam daar verandering in en liepen we steeds meer uit op Ondo. We speelden goed over, waren scherp met verdedigen en onderschepte de bal regelmatig. Uiteindelijk wonnen we met een overtuigende score van 15-1 de wedstrijd.