VALTO F1 – Olympia F1

Een inhaalwedstrijd op deze donderdag 8 oktober 2020. Op 26 september kon Olympia geen team bij elkaar krijgen door internationale verplichtingen op de wedstrijdkalender. Behoorlijke buien maar tijdens de warming-up en wedstrijd is er gelukkig geen druppel gevallen. De spelers van Olympia hadden allen een privé chauffeur en zo was er toch nog iets aan publiek. Voor de thuisblijvers zorgde het streamteam voor live beelden http://youtu.be/6VajDBWKatQ en dank hiervoor aan Jan-Jaap en Marjolijn (de moeder van Twan en ster speelster van het twaalfde elftal of zoiets). VALTO begon sterk aan de wedstrijd en eigenlijk al in de eerste aanval resulteerde dit in het eerste doelpunt door Twan binnen de eerste minuut. De camera schudde heen en weer en het bleef verder rustig in de eerste 10 minuten. In de tweede helft kwam Olympia terug en kon de gelijkmaker optekenen 1-1. VALTO bleef goed verdedigen en aanvallen en Twan kon door aangooien van Kjell de 2-1 maken. En niet veel later kon Yente in dezelfde helft door een afstandsschot de 3-1 maken. In de derde helft kon Olympia scoren en werd de stand dus 3-2. En zo werd de wedstrijd zeker nog spannend want de marge was gering. Er werd goed verdedigd maar in de aanval waren er een aantal slordige onnodige verre ballen en werd er geen tijd genomen om goed in de korf te schieten maar dit is iets met beste stuurlui aan de wal… Ondanks verder goed spel is de einduitslag uitgekomen op 3-3 en staat de F1 ongewijzigd op nummer 2 na ONDO.

Groetjes van Kjell