Excelsior C3

Valto C4. Speelde zaterdag thuis tegen Excelsior C3. De vorige keer werd daar met 6-12 van gewonnen, maar na de wat moeizame wedstrijd van vorige week, betekend zo’n eerdere uitslag niet veel.
Dat bleek al in de eerste minuten. Excelsior stond al snel voor met 0-2. Dat hakte er even in, maar toen kwam de C4 op dreef. De volgende 3 doelpunten waren voor de C4 en er zaten leuke vlotte acties bij. De ruststand was 6-3. Daarna denderde de C4 trein lekker door. Goed samenspel, naar elkaar kijken en elkaar acties gunnen maakte het een leuke pot om naar te kijken en ze waren wel aan elkaar gewaagd. Alleen aan Valto kant gingen ze er makkelijker in. Eindstand 12-7.
Volgende week weer een thuiswedstrijd en dan tegen KOAG C2. Daar is vorige keer met 6-4 van verloren. En we staan net onder ze, maar wel met een beter doelsaldo. Wederom spannend dus en support is welkom om 11:15 in hal 2.