ONDO D6 – VALTO D3

Het moment waar we met elkaar erg naar uitgekeken hebben, want wat is het lang geleden dat we gewoon een échte ouderwetse uitwedstijd gingen spelen. Zaterdag was het dan eindelijk weer zover, een uitwedstrijd bij Ondo in ’s Gravenzande. En ook nog de eerste in het nieuwe team. De heenreis was rustig, iedereen wat stilletjes, misschien wat spanning voor de wedstrijd, maar ook elkaar nog niet zo goed kennen en even aftasten nog. Eenmaal op het veld viel dat allemaal weg en werd er een leuke pot gespeeld. Valto scoorde in de eerste paar minuten al snel een paar punten en kwam de bal in handen van Ondo, wisten we deze alweer snel te onderscheppen. Er werd lekker over gespeeld en sommige kansen gingen er snel in, andere pogingen weer niet, maar met een ruime voorsprong, konden we dat prima hebben. Er werd vooral ook genoten met elkaar en dat was na zo’n lange tijd weer erg mooi om te zien. De eindstand werd 1-21, dat geeft zelfvertrouwen Nog 2 oefenpotjes te gaan en daarna op naar een super mooi seizoen met elkaar!

Groetjes van Rosan en Caroline

Meepraten?