Kimberly de Gier blijft trainer Valto A1

Nadat Kimberly de Gier afgelopen winter Valto A1 als interimtrainer/-coach onder haar hoede nam, zal zij dit komend seizoen voortzetten. Wederom zal zij worden bijgestaan door Marcel Kortekaas als teambegeleider en Ruben Kester als assistenttrainer.

Valto A1 was aan een goede tweede helft van het seizoen bezig. Door het abrupte einde van de competitie, lukte het echter niet om te handhaven in de zaal en doordat de veldcompetitie als niet gespeeld wordt beschouwd, komt het team zowel in de zaal als op het veld uit in de 1e klasse.

Aan de staf en spelers dus de taak om het nieuwe seizoen de draad weer op te pakken en het positieve gevoel van de eerste maanden in 2020 om te zetten naar goede resultaten in het komende seizoen. Het doel is om met de huidige, talentvolle groep junioren, snel weer terug te keren naar de overgangsklasse.

CKV Valto is een ambitieuze korfbalvereniging uit De Lier met meer dan 400 leden. Valto 1 en 2 komen zowel op het veld als in de zaal uit in de overgangsklasse. Dit is mede mogelijk door de brede selectie waar zij uit kan putten en de jeugd die een goede jeugdopleiding ontvangt.