HKV O.E A1 – Valto A1

De voorbereiding voor deze wedstrijd begon al op de trainingen in de week voor de wedstrijd. Vrijdagavond moest iedereen op tijd naar bed, zodat ze fit voor de wedstrijd waren.
De zaterdagochtend was bijna iedereen op tijd voor vertrek. Helaas was er een speler iets te laat.
Nu moet u weten beste lezer dat bij deze persoon de wekker al om 06.00 af ging, dit weet ik uit betrouwbare bron. Deze bron wist mij te vertellen dat de wekker een verschrikkelijke herrie maakt, zo erg dat je er een kudde olifanten er op kan laten headbangen. Desondanks wist deze speler zich hier door heen te slapen.

Vertrek tijd was 10.45u maar deze speler kwam pas om 10.36 uit bed. PANIEK in huize van Dijk, moeders de vrouw werd opgetrommeld. Ze is met gierende banden naar Villa Valto gereden, pikte daar nog 3 dames op. Tussendoor nog een bandenwissel (in 3,3 sec, is niet slecht). De gordels werden extra vast gezet en moeders de vrouw reed met mach 7 naar HKV O.E. Wat opviel tijdens deze rit was dat er 1 dame dromerig naar buiten zat te staren, navraag leverde op dat deze dame vol in “love” is.
Moeders de vrouw vroeg wat er zo leuk was aan deze jongen, ze antwoordde: ”hij heeft van die mooie witte krullen, hij heeft van die mooie blauwe ogen en hij heeft schattige grote voeten”.

Een minuut voor aanvang kwam moeders de vrouw aanrijden en zo kon de wedstrijd gelukkig op tijd beginnen.
Ruststand 4 – 4
In de rust werd er door het massaal opgekomen publiek onder het genot van een kop koffie gesproken over de eerste helft. Wat hen opviel was dat er een dame van Valto rond dartelde als een jonge springbok en achter de vlindertjes aan liep en bloempjes plukte. En van de bloempjes de blaadjes afplukte.. hij vind mij lief, hij vind mij niet lief…….

Tijdens de rust besloten trainers de aangeleerde systemen in de tweede helft toe te gaan passen, zoals de 4-0, 3-1, 2-2, 5-4-2, 6-3-2 en natuurlijk de bekende 1-1. Tijdens de tweede helft werden systemen in perfectie uitgevoerd waardoor de spelers van HKV O.E in koor riepen RUSTUUUUUG”!!!!!!!!!!!!

Eindstand: 8-18

Meepraten?