Odo 5 – Valto 8

Valto 8 had na een matig begin van het zaalseizoen goed getraind op dinsdag waardoor de wedstrijd tegen (en bij) een heel jong ODO 5 heel gelijkwaardig begon. Na een eerste tegendoelpunt maakte Michiel een prachtige gelijkmaker. Na nog 2 tegen doelpunten maakte Michiel de 2e die wedstrijd voor Valto 8. Wederom een tegendoelpunt maar invaller Thomas maakte al snel 2 doelpunt achter elkaar waarna Suzan de ruststand op 4-5 zette. De 2e helft kwam ODO helaas weer langszij en stond het 6-5 maar Valto liet weer van zich horen door 2 mooie doelpunten van Fabian en Gerda. Daarna kreeg ODO de laatste mogelijkheid waarop het 7-7 stond. Marcella en Simone scoorden beiden nog een afstandsschot waardoor de eindstand op 7-9 werd gezet. Het was een lekker potje met een goeie scheids en helaas weer niet veel ballen die ook echt het mandje in wilde.