Valto C4 – VEO C2

Valto C4 speelde vandaag hun laatste wedstrijd tegen VEO C2. Vorige keer was het ook een spannende wedstrijd die uitmondde in een 5-7 winst en Valto C4 wil hun 2e plek liever niet gaan delen met KOAG C2.
De eerste 15 minuten begon het daar helaas wel op te lijken. VEO stond al snel voor met 0-4 en de koppies gingen al snel hangen. Als coaches hamerde we erop dat ze echt moesten vechten voor de bal en ook de tribune moedigde manhaftig aan! En daar kwam gelukkig de 1-4 en gingen de koppies iets meer omhoog. Toen kwam de 2-4 en kwam er weer energie bij Valto. Daarna kwam de 3-4 en gingen ze weer als team spelen! Helaas nog een 3-5 om de oren, maar voor de rust kwam er nog een 4-5. Na de rust duurde het een tijd, maar werd de stand rechtgetrokken naar een 5-5, maar die werd gelijk door VEO beantwoord met een 5-6. De opluchting was voelbaar toen na een lange periode de 6-6 werd gemaakt en toen begon het gerommel aan beide kanten. De spanning was om te snijden en de toeschouwers zaten op het puntje van de bank. Circa 2 minuten voor tijd gooide Valto de 7-6 erin en deden ze heel hard hun best om deze stand vast te houden en dat is gelukt!! Mooie en spannende afronding van het zaalseizoen en op naar een succesvol veldseizoen.